Adapty výkaz servisní činnosti: Jak efektivně vykazovat servisní činnost u zákazníků

Hledáte konkrétní téma?

28. 04. 2023 Eliška Dohnalová

Pokud se zabýváte servisem zařízení u zákazníků, jistě víte, jak důležité je mít přehled o odvedené práci, spotřebovaném materiálu a dalších nákladech. Zároveň chcete uspokojit zákazníka, který očekává rychlou a kvalitní službu. Jak toho dosáhnout? Jedním z možných řešení je cloudová aplikace Adapty řízení servisu a údržby, která vám umožní snadno a efektivně vykazovat servisní činnost u zákazníků.

Adapty řízení servisu a údržby je cloudová aplikace, která slouží pro vykazování servisní činnosti u zákazníků. Tedy v případě, že jste prodali vámi vyrobené zařízení a dále zajišťujete servis.

Proces bývá obvykle  následující:

  • zavolá zákazník, že nastal problém
  • servisní technik vyrazí k zákazníkovi
  • provede servis na místě
  • vypíše záznam o servisu – vykáže práci, spotřebu materiálu či náhradních dílů
  • nakonec zákazník digitálně podepíše tento výkaz. Může přidat i hodnocení.

Po tomto dokončení systém odešlele záznam zákazníkovi do mailu a vystaví podklady k fakturaci.

Základní charakteristika Adapty je intuitivní ovládání, dostupnost a umístění v cloudu. Aplikace je přístupná z mobilu, tabletu i PC.

Mimo základní proces vykazování činnosti aplikace nabízí:

  • přehled strojů a zařízení
  • historické záznamy odvedené práce
  • počty oprav a zásahů
  • revize
  • analýzu dat a generování report

Adapty řízení servisu a údržby vám pomůže zefektivnit vaši servisní činnost, snížit administrativu a zvýšit spokojenost vašich zákazníků. Pokud vás zajímá více o této aplikaci, navštivte naše webové stránky nebo nás kontaktujte pro bezplatnou konzultaci a ukázku.

To vše a mnoho dalšího získáte s naší novou aplikací ADAPTY řízení servisu a údržby

Chcete vědět více o aplikaci?




Mohlo by Vás dále zajímat

Další články najdete zde

logo Adapty