Adapty řízení závozů a svozů

Hledáte konkrétní téma?

12. 06. 2024 Eva Budková

Adapty řízení závozů a svozů je komplexní logistické řešení určené pro správu závozů a svozů obalů, vratných obalů a zálohovaných produktů. Ideální pro firmy realizující závozy a svozy, jako jsou vratné kelímky, pivní kelímky, stavební materiály a balené produkty.

Naše řešení je navrženo pro použití v různých prostředích, včetně terénních operací, festivalů, vánočních trhů a míst realizace zakázek.

Primární funkce:

  • Evidovat závozy a svozy pomocí mobilních zařízení a cloudových řešení, zajišťující přesné záznamy o předávkách a vratkách.
  • Počítat cenu dodané služby a následně umožnit její fakturaci.
  • Evidovat obalové konto (krabice, boxy, kontejnery).
  • Monitorování pohybu nerozbalených boxů, krabic nebo kontejnerů.
  • Poskytování inventárního přehledu pro odběratele, provozovatele, prodejní místa a místa závozů.
  • Organizace celých akcí jako jsou festivaly, vánoční trhy, koncerty, sportovní utkání a zakázky zákazníků, s možností správy pořadatelů, prodejců, stánků nebo míst.

Klíčové vlastnosti a přínosy:

  • Absolutně propracovaný design na realizaci závozů a svozů v terénu – dynamicky.
  • Snadné ovládání i pro brigádníky.
  • Intuitivní a přehledné prostředí, specializace na závoz a svoz.
  • Přesná online data k následnému zpracování.
  • Komplexní řešení pro obaly, zálohy, ceny služeb a fakturaci bez složitého školení.
  • Integrace na Helios iNUVIO.
  • Podpora českého výrobce.

Stačí obyčejný iPhone a získáte navíc:

  • Online a offline režim pro oblasti s problémy s internetem, jako jsou festivaly, vánoční trhy, koncerty a sportovní utkání. Zaměstnanci mohou snadno zaznamenávat závozy a svozy, přičemž data se synchronizují po obnovení signálu.
  • Jednoduchá, přehledná a snadno ovladatelná aplikace, snadné zapojení brigádníků bez dlouhého školení a zaškolování.

Cloud vám přinese:

  • Jednoduchost a dostupnost.
  • Komplexní systém pro řízení dynamické logistiky závozů a svozů, ať už z dodávky, čtyřkolky nebo nákladního auta.
  • Přehled nad celou akcí – pro pořadatele, zákazníky, prodejce i jednotlivé zákazníky a jejich závozová a svozová místa.
  • Snadné připojení všech uživatelů, kteří mohou pracovat ve svých oblastech, s agendami a daty. Přístupy jsou na základě práv a rolí.
  • Okamžitý přehled o vývoji akce, stavu dodávek, předávek, závozů a svozů. Organizace do časových a fakturačních období, inventury.
  • Zapojení zákazníků a partnerů pro digitalizaci vzájemných přehledů, inventur a objednávek závozů a svozů.
  • Bez nutnosti instalace a správy. Intuitivní, moderní a snadno ovladatelné prostředí. Vše je na doslova na zavolání a klik.
  • Neustálé aktualizace a rozvoj, zajišťující práci v nejnovější verzi, plně zabezpečenou a zálohovanou.

Pokud je tohle přesně pro vás a hledáte efektivní způsob, jak optimalizovat závozy a svozy ve vaší firmě, neváhejte se obrátit na naše obchodní oddělení na +420 588 288 481 nebo e-mail obchod@datamix.eu.

Chcete vědět více o aplikaci?




Mohlo by Vás dále zajímat

Další články najdete zde

logo Adapty