Adapty – Zákaznické požadavky

Hledáte konkrétní téma?

5. 07. 2024 Eva Budková

Úspěšné podnikání ve službách, servisu, poskytování konzultačních služeb, vývoje softwaru nebo produktů na míru je extrémně závislé na správném uchopení agendy zákaznických požadavků. Jejich zvládnutí znamená, že jste svému zákazníkovi blíž, že rozumíte jeho potřebám a dokážete na jeho požadavky organizovaně, systematicky a správně reagovat. Stáváte se lepším partnerem pro společný rozvoj, společný byznys. Umíte jej správně a dobře obsloužit, dodáváte v domluvených termínech ty správné věci. Roste hodnota vašeho byznysu a vašich služeb, vy vyděláváte více a doručujete větší a hodnotnější hodnotu. Způsobem a stylem, který vaši zákazníci ocení. Všichni se pohybujete v transparentních, jasných a čitelných rámcích. Vy víte, co máte udělat, vaši zákazníci vědí, v jakém stavu je jejich přání.

Použijte aplikaci Adapty k lepší organizaci řízení zákaznických požadavků. S Adapty budete mít všechny požadavky na jednom místě, což vám umožní rychle reagovat na potřeby zákazníků a zvyšovat jejich spokojenost. Tato aplikace vám pomůže systematicky sledovat a spravovat požadavky, takže se žádný požadavek neztratí. Staňte se pro své zákazníky profesionálním partnerem, který rozumí jejich potřebám a umí na ně rychle reagovat. Díky Adapty si získáte jejich důvěru a loajalitu, což je klíčové pro dlouhodobý úspěch vaší firmy.

Obecný proces zpracování zákaznického požadavku:

Adapty zákaznické požadavky

Níže vidíte proces zákaznického požadavku, který se týká vývoje softwaru ale může to být aplikováno i na jiné oblasti, například na nacenění a návrh dodávky fotovoltaické elektrárny, dodávky vzduchotechniky nebo dodávky implementace požadované funkcionality do informačního systému.

Adapty tento proces zobrazí na jednom požadavku takto:

Po ukončení kroku 1 obecného postupu:

Po ukončení kroku 2 obecného postupu:

Po ukončení kroku 3 obecného postupu:

Po ukončení kroku 4 obecného postupu:

Jednotlivé kroky zákaznického požadavku jsou obslouženy příslušným postupem. Postup je způsob řešení zákaznického požadavku, např. zákaznický požadavek typu nacenění produktu nebo služby se rozpadne na kroky:

  • Dává nám smysl realizovat nacenění?
  • Sestavení kalkulace
  • Poslání supervizorovi ke kontrole
  • Potvrzení validnosti naší kalkulace a vložení do nabídky

Nebo postup může být při příjmu implementačního požadavku např. takovýto →

Velice snadno definujte, jak se který typ požadavku má řešit (nacenit, analyzovat, implementovat). Zákazník následně jednoduše uvidí, v jakém stavu a v jakém kroku je jeho požadavek u vás ve firmě.

Vaši zákazníci ocení vaši profesionalitu!

Výbornou orientaci i ve velkém množství zákaznických požadavků získáte s parádním dashboardem s přehlednými vizualizacemi, pohledy a přizpůsobením vašim potřebám.

Získáte přehled, co navazuje na zákaznický požadavek. Např. že na jeho vyřešení stavíte ve firmě zakázku nebo projekt, ten obsahuje další požadavky a úkoly a po jejich vyřešení bude zákaznický požadavek vyřešen.

Vy i vaši zákazníci oceníte přehled, který vám tento způsob organizace práce přináší!

Chcete vědět více o aplikaci?




Mohlo by Vás dále zajímat

Další články najdete zde

logo Adapty