Adapty řízení závozů a svozů

Hledáte konkrétní téma?

12. 06. 2024 Eva Budková

Adapty řízení závozů a svozů je komplexní logistické řešení určené pro správu závozů a svozů obalů, vratných obalů a zálohovaných produktů. Ideální pro firmy realizující závozy a svozy, jako jsou vratné kelímky, pivní kelímky, stavební materiály a balené produkty.

Naše řešení je navrženo pro použití v různých prostředích, včetně terénních operací, festivalů, vánočních trhů a míst realizace zakázek.

Primární funkce:

  • Evidovat závozy a svozy pomocí mobilních zařízení a cloudových řešení, zajišťující přesné záznamy o předávkách a vratkách.
  • Počítat cenu dodané služby a následně umožnit její fakturaci.
  • Evidovat obalové konto (krabice, boxy, kontejnery).
  • Monitorování pohybu nerozbalených boxů, krabic nebo kontejnerů.
  • Poskytování inventárního přehledu pro odběratele, provozovatele, prodejní místa a místa závozů.
  • Organizace celých akcí jako jsou festivaly, vánoční trhy, koncerty, sportovní utkání a zakázky zákazníků, s možností správy pořadatelů, prodejců, stánků nebo míst.

Klíčové vlastnosti a přínosy:

  • Absolutně propracovaný design na realizaci závozů a svozů v terénu – dynamicky.
  • Snadné ovládání i pro brigádníky.
  • Intuitivní a přehledné prostředí, specializace na závoz a svoz.
  • Přesná online data k následnému zpracování.
  • Komplexní řešení pro obaly, zálohy, ceny služeb a fakturaci bez složitého školení.
  • Integrace na Helios iNUVIO.
  • Podpora českého výrobce.

Stačí obyčejný iPhone a získáte navíc:

  • Online a offline režim pro oblasti s problémy s internetem, jako jsou festivaly, vánoční trhy, koncerty a sportovní utkání. Zaměstnanci mohou snadno zaznamenávat závozy a svozy, přičemž data se synchronizují po obnovení signálu.
  • Jednoduchá, přehledná a snadno ovladatelná aplikace, snadné zapojení brigádníků bez dlouhého školení a zaškolování.

Cloud vám přinese:

  • Jednoduchost a dostupnost.
  • Komplexní systém pro řízení dynamické logistiky závozů a svozů, ať už z dodávky, čtyřkolky nebo nákladního auta.
  • Přehled nad celou akcí – pro pořadatele, zákazníky, prodejce i jednotlivé zákazníky a jejich závozová a svozová místa.
  • Snadné připojení všech uživatelů, kteří mohou pracovat ve svých oblastech, s agendami a daty. Přístupy jsou na základě práv a rolí.
  • Okamžitý přehled o vývoji akce, stavu dodávek, předávek, závozů a svozů. Organizace do časových a fakturačních období, inventury.
  • Zapojení zákazníků a partnerů pro digitalizaci vzájemných přehledů, inventur a objednávek závozů a svozů.
  • Bez nutnosti instalace a správy. Intuitivní, moderní a snadno ovladatelné prostředí. Vše je na doslova na zavolání a klik.
  • Neustálé aktualizace a rozvoj, zajišťující práci v nejnovější verzi, plně zabezpečenou a zálohovanou.

Pokud je tohle přesně pro vás a hledáte efektivní způsob, jak optimalizovat závozy a svozy ve vaší firmě, neváhejte se obrátit na naše obchodní oddělení na +420 588 288 481 nebo e-mail obchod@datamix.eu.

Chcete vědět více o aplikaci?




Mohlo by Vás dále zajímat

Další články najdete zde

logo Adapty
logo DATAMIX
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies, abychom vám mohli poskytnout co nejlepší uživatelský zážitek. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.