Koncept digitální firmy za pomoci Adapty

Hledáte konkrétní téma?

23. 05. 2023 DATAMIX Solutions s.r.o.

Digitální firma, řízení lidí, propojení se zákazníky a zaměstnanci, integrace na ERP

Firma, která má zájem o rozvoj, nastavení procesů, či vedení lidí v procesech by měla mít jasno, co vše chce vzájemně propojit, provázat a jaká data a jakým způsobem tato data organizovat v procesech a k lidem. Digitalizace firem zvládnete jednoduše pomocí Adapty.

Základní pilíře digitalizace firem s řešením Adapty vnímáme takto:

  • Zaměření na firmu, na agendy, na strukturální celky.
  • Zaměření na uchopení požadavků jednotlivých agend, oddělení, lidí a schopnost jejich řízení, předání, delegování, rozšiřování, sdílení, vyhodnocování.
  • Zaměření na specializaci – zaměstnanecký portál zkrátka není to samé, jako vystavovávání faktur (často se můžeme setkat s tlakem dodavatelů na použití obecného a dostupného řešení, místo řešení specializovaného).

Schématicky můžeme firmu znázornit přes jednotlivé aplikace do několika klíčových částí, z nichž jsou stěžejní:

  • Zákaznický portál – B2B/B2C, požadavky, poptávky, ceníky a cenotvorba, konfigurátory, vybrané dokumenty, pohledy do ERP.
  • Zaměstnanecký portál – vztah se zaměstnancem, HR – odměňovací systém, online náhledy na kariéru, výši mzdy, možné odměny, adaptační a jiné HR procesy, historie a budoucnost.
  • Interní firemní požadavky – management úkolů, organizace lidí a agend silně s důrazem na firemní prostředí a schopnost šířit tyto informace po firmě.
  • Integrace na ostatní systémy, specializované a podpůrné, často specifické aplikace typu „servis a údržba“, „CRM“, výrobní aplikace.
Digitalizace firem – Adapty

Adapty Zákaznický portál, B2B je jeden z klíčových pilířů moderního přístupu k digitalizaci. Zkráceně se dá říci, že byznys partnery postupně a řízeně pouštíte do firmy. Snad každá druhá firma měla potřebu zpřístupnit část svých dat svým obchodním partnerům. Může se jednat o historii dokumentů, jako jsou faktury, dodací listy, smlouvy.

Dále část firem velice často řeší věci spojené s konfigurátory a ceníky, kdy na svůj web umístí něco jako kalkulačku, něco co vygeneruje poptávku nebo přímo objednávku. A toto je jedna z nejčastějších zákaznických úprav B2B či zákaznických portálů. Větší portály nabízí celou zákaznickou zónu, pohledy do skladů, vedení skladů, řízení logistiky, pohledy na zakázku, pohledy na objednávku. My v rámci Adapty nabízíme vychytaný základ takovéhoto řešení, s integrací na Helios iNUVIO a následně s možností postavení vývojového projektu.

Adapty zaměstnanecký portál je určen primárně firmám 50+ zaměstnanců, kteří zavádějí či zavedli HR oddělení, jsou si vědomi základních HR procesů a hledají řešení, které přiblíží firmu k zaměstnanci a naopak. Od malých prvních HR krůčků, kdy zaměstnanec přes mobil může spravovat své benefity nebo požádat o dovolenou až k ambicióznějším celkům, jako podchycení odměňovacího systému a přinesení online náhledu na mzdu, možné benefity, odměny, kariérní růst apod. Důležitým bodem je sledování historie kariéry a vývoje zaměstnance ve firmě. Vynikající je možnost zobrazení organigramů s možností náhledu aktuální výše mezd v jednotlivých odděleních, simulace změn mezd apod. Pro velkou firmu se k oblasti HR stavíme komplexněji a často vyvíjíme projektovou nadstavbu, stavíme na individuální dohodě.

Adapty interní firemní požadavky je ústřední část digitalizace firmy. Na rozdíl od mnoha systémů, které organizují živnostníky v týmech, naše řešení Adapty se opírá o firemní struktury, firemní styly řízení, řeší nejenom time management, priority, dekompozici požadavků na úkoly či řešitele, ale pracuje s pojmy jako firemní oddělení, proces, postup, delegování či úkolování, reporting a vyhodnocení, vedoucí, tým je definován s vedoucím. Vše s ohledem na intuitivnost, dostupnost.

V rámci Adapty naleznete celou škálu firemních aplikací.

Výše uvedený koncept je však vhodný pro komplexní pohled na strukturu firmy v rámci zákazníků, zaměstnanců a firmy samotné. Získáte tak jednotné prostředí, které snadno rozšíříte o další aplikace. Náš cíl je pomoci lidem ve firmách uspět. Nabízíme aplikace sloužící k řízení lidí, definování procesů se silnou integrací na stávající systémy, které obsluhují evidenčním způsobem základní procesy (např. fakturace, objednávky, zakázky, účetnictví).

Toto řešení je vhodné pro firmy, které chtějí řídit, chtějí růst, chtějí se udržet s dobou, chtějí změnu.

Chcete vědět více o aplikaci?




Mohlo by Vás dále zajímat

Další články najdete zde

logo Adapty