Rozumět potřebám svých zákazníků se vyplatí

Hledáte konkrétní téma?

11. 07. 2024 Eva Budková

V předchozím článku jsme se zaměřili na to, jak správně podchytit a řešit zákaznické požadavky a jaké výhody to může přinést. Pro firmy poskytující různé služby, zejména vývojové, projekční, servisní a jiné službové společnosti, je klíčové porozumět a reagovat na potřeby zákazníků. Pokud jste součástí týmu, který usiluje o hlubší porozumění svým klientům a naplňování jejich potřeb, tento článek je určen právě vám.

Ve zkratce, správné pochopení a naplnění zákaznických potřeb vede k zlepšení vztahů s klienty, větší stabilitě partnerství a růstu vašeho byznysu. Naše aplikace Adapty vám s tím může výrazně pomoci.

Lepší partnerství díky Adapty

Adapty vám umožní stát se lepším partnerem pro vaše zákazníky. Náš systém sběru a analýzy zákaznických požadavků zajišťuje, že budete vždy vědět, co vaši klienti opravdu potřebují. To vede k silnějším a důvěryhodnějším vztahům.

Větší byznys díky spokojeným zákazníkům

Díky Adapty budete schopni rychle a přesně reagovat na potřeby svých zákazníků, což povede k jejich větší spokojenosti. Spokojení zákazníci se častěji vrací a doporučují vaše služby dál, což znamená větší objem zakázek a růst vašeho podnikání.

Týdenní přehled

Výbornou orientaci i ve velkém množství zákaznických požadavků získáte s parádním dashboardem s přehlednými vizualizacemi, pohledy a přizpůsobením vašim potřebám.

Tento přehled obsahuje všechny nedokončené úkoly a deliveries ze všech zakázek a jejich souvisejících požadavků, seskupené podle jednotlivých zakázek a roztříděné do pěti kategorií na základě plánovaného data dokončení:

  • Z dřívějška: Nedokončené úkoly a deliveries s plánovaným datem dokončení starším než týden.
  • Z minulého týdne: Nedokončené úkoly a deliveries s plánovaným datem dokončení v minulém týdnu.
  • Tento týden: Nedokončené úkoly a deliveries s plánovaným datem dokončení v tomto týdnu.
  • Příští týden: Nedokončené úkoly a deliveries s plánovaným datem dokončení v příštím týdnu.
  • Následující týden: Nedokončené úkoly a deliveries s plánovaným datem dokončení v týdnu po příštím.

Jak to Adapty dělá?

Adapty nabízí integrované řešení, které zahrnuje sběr zpětné vazby, její analýzu a implementaci do vašich procesů. Naše technologie vám umožní snadno sledovat a reagovat na změny v požadavcích vašich zákazníků, čímž zvyšujete jejich spokojenost a loajalitu. Příkladem může být firma, která díky Adapty zavedla pravidelnou komunikaci se zákazníky a systém pro okamžitou reakci na jejich potřeby.

Velice snadno definujte, jak se který typ požadavku má řešit (nacenit, analyzovat, implementovat). Zákazník následně jednoduše uvidí, v jakém stavu a v jakém kroku je jeho požadavek u vás ve firmě.

Vy i vaši zákazníci oceníte přehled, který vám tento způsob organizace práce přináší!

Chcete vědět více o aplikaci?




Mohlo by Vás dále zajímat

Další články najdete zde

logo Adapty