Správa svěřených prostředků

Hledáte konkrétní téma?

16. 03. 2023 DATAMIX Solutions s.r.o.

Jak spravovat svěřené prostředky s aplikací Adapty Inventář

Svěřené prostředky jsou takové drobné majetky, které firma poskytuje svým zaměstnancům nebo externím osobám pro výkon jejich práce nebo služby. Mohou to být například notebooky, telefony, pracovní nářadí nebo ochranné pomůcky. Svěřené prostředky jsou důležitou součástí firemních aktiv a je nutné je řádně evidovat a spravovat.

Problém je, že mnoho firem stále používá zastaralé metody správy svěřených prostředků, jako jsou papírové formuláře, tabulky nebo ruční záznamy. Tyto metody jsou časově náročné, náchylné k chybám a nedostatečně transparentní. Navíc neumožňují snadno sledovat pohyb svěřených prostředků mezi různými osobami nebo odděleními.

Naštěstí existuje moderní a efektivní řešení pro tyto výzvy – aplikace Inventář od Adapty. Inventář je cloudová aplikace, která vám umožňuje snadno evidovat a spravovat vaše svěřené prostředky pomocí mobilního zařízení nebo webového prohlížeče.

S Inventářem můžete:

  • Zadat a aktualizovat informace o vašich svěřených prostředcích, jako jsou názvy, ceny, popisy nebo obrázky
  • Přidělit svěrené prostředky do různých kategorií a skupin podle vašich potřeb
  • Vytvářet a tisknout čárové kódy nebo QR kódy pro snadnou identifikaci
  • Skenovat svěřené prostředky pomocí mobilní kamery nebo externího skeneru
  • Svěřit vybavení zaměstnancům nebo externím osobám s možností nastavit termín vrácení
  • Sledovat historii pohybu sverenych prostredku
  • Provadet inventarizaci sverenych prostredku pomoci mobilni aplikace
  • Nahlasit poruchu nebo ztratu svereneho prostredku pomoci integrovaneho helpdesku
  • Generovat podrobné reporty o stavu a hodnotě vašich svěřených prostředků

Inventář je ideálním řešením pro malé i střední firmy z všech odvětví. Ať už potřebujete evidovat notebooky pro vaše zaměstnance nebo půjčovat vybavení vašim zákazníkům nebo dodavatelům, s Inventářem budete mít plnou kontrolu nad vašimi svěřenými prostředky. Můžete si snadno nastavit pravidla a podmínky pro jejich využívání a získat přehled o jejich stavu a hodnotě. Navíc budete šetřit čas a peníze díky automatizaci a digitalizaci procesů spojených se svěřenými prostředky.

Chcete vyzkoušet Inventář od Adapty zdarma? Stačí se zaregistrovat na naší webové stránce nebo nás kontaktovat pro více informací. Těšíme se na spolupráci s vámi!

To vše a mnoho dalšího získáte s naší novou aplikací ADAPTY Správa svěřených prostředků

Chcete vědět více o aplikaci?




Mohlo by Vás dále zajímat

Další články najdete zde

logo Adapty