Zápis z porady v aplikaci ADAPTY

Hledáte konkrétní téma?

14. 06. 2023 DATAMIX Solutions s.r.o.

Je velice intutivní a snadný. Přispívá k zachycení klíčových bodů porady, rozdaných úkolů a definovaných požadavků.

Agenda porady je v textové podobě. Zde se zapíše, co se na poradě probíralo. Standardní postup záznamu porady je:

  1. Ten, který chce udělat záznam z porady založí poradu
  2. Vybere přítomné, může vložit celý tým, nebo vybírá jednotlivce, může odebrat nepřítomné
  3. Může se určit firemní oddělení, kategorie

Následně se průběžně píše agenda, text se může formátovat na úrovni běžných zvyklostí, psát můžete tučně, kurzívou, podtrženě, Používat odrážky apod.

Co je klíčové, z porady vznikají

  • Úkoly
  • Požadavky

S těmito následně pracujete v aplikaci tak, že je delegujete, přidělujete, plánujete, vyhodnocujete.

K poradě můžete přikládat živé soubory, to jsou často odkazy na Onedrive a podobné služby, nebo velice snadno vložíte fotografie, videa.

Úkoly a požadavky mohou vytvářet návazné požadavky nebo úkoly.

Přidávání úkolů je velice snadné. Přehledy nad požadavky, jejich stavy, majiteli, stáří přímo v agendě porady jsou nepřekonatelné. Jednoduchým proklikem se dostanete do detailu požadavku, kde vidíte jeho úkoly, stavy úkolů, detail zadání a další věci. Pomocí drobečkové navigace se intuitivně vrátíte do agendy porady.

Zápisem porady s úkoly a požadavky v aplikaci ADAPTY získáte přehled a kontrolu

Vaše firma dostane řád. Porada bez úkolů je povídání. Porada bez zápisu je ztracený čas, vypité kafe. Silnou stránkou je celkový koncept řešení. Všechny úkoly, požadavky jsou v ADAPTY reportovatelné, plánovatelné, vyhodnotitelné.

Můžete pracovat s organizační strukturou a podívat se, kolik úkolů je na jednotlivých odděleních. Můžete sestavit časový plán realizace jednotlivých požadavků a jejich úkolů, které mají své řešitele. Můžete sestavit plán, kde budou dány časové kapacity jednotlivých řešitelů, priority. Jednotlivé úkoly a požadavky z porady jsou ihned k dispozici k dalšímu použití v řízení interních požadavků.

Adapty vám umožní rychlou orientaci

K dispozici máte přehledy:

  • Kartičkový přehled
  • Tabulkový přehled
  • Kanban pohled
  • Sumaci přes priority

Reporting

Nespornou výhodou je rychlé zjištění stavu věcí. Rychle naleznete „zaparkované“ požadavky, nesplněné úkoly. Jednoduše si připravíte data, která vám odhalí skutečný stav věcí. Pokud rádi plánujete a dosahujete svých cílů, je toto řešení ihned k použití.

Výkazy práce, evidence stavu i času

Jednotlivé úkoly umožnují vést výkaz práce, záznam času a to přes mobil nebo na PC. Někdy stačí pouze informace, že úkol byl splněn. Toto je záležitost konfigurace.

Na PC, na mobilu i tabletu

Aplikace je dostupná přes cloud, podporuje Android i iOS zařízení.

Řízení interních firemních požadavků je jedna z mnoha aplikací ADAPTY.

Aplikaci zápisy z porad s úkoly můžete vyzkoušet na 30 dnů zdarma

Naleznete ji zde https://www.adapty.cz/Application/MeetingAndTasks/zapisy-z-porad-s-ukoly.

Chcete vědět více o aplikaci?




Mohlo by Vás dále zajímat

Další články najdete zde

logo Adapty