Je velice intutivní a snadný. Přispívá k zachycení klíčových bodů porady, rozdaných úkolů a definovaných požadavků.
Agenda porady je v textové podobě. Zde se zapíše, co se na poradě probíralo. Standardní postup záznamu porady je:
Ten, který chce udělat záznam z porady založí poradu
Vybere přítomné, může vložit celý tým, nebo vybírá jednotlivce, může odebrat nepřítomné
Může se určit firemní oddělení, kategorie
Následně se průběžně píše agenda, text se může formátovat na úrovni běžných zvyklostí, psát můžete tučně, kurzívou, podtrženě, Používat odrážky apod.
Co je klíčové, z porady vznikají
Úkoly
Požadavky
S těmito následně pracujete v aplikaci tak, že je delegujete, přidělujete, plánujete, vyhodnocujete.
K poradě můžete přikládat živé soubory, to jsou často odkazy na Onedrive a podobné služby, nebo velice snadno vložíte fotografie, videa.
Úkoly a požadavky mohou vytvářet návazné požadavky nebo úkoly.
Přidávání úkolů je velice snadné. Přehledy nad požadavky, jejich stavy, majiteli, stáří přímo v agendě porady jsou nepřekonatelné. Jednoduchým proklikem se dostanete do detailu požadavku, kde vidíte jeho úkoly, stavy úkolů, detail zadání a další věci. Pomocí drobečkové navigace se intuitivně vrátíte do agendy porady.
Zápisem porady s úkoly a požadavky v aplikaci ADAPTY získáte přehled a kontrolu
Vaše firma dostane řád. Porada bez úkolů je povídání. Porada bez zápisu je ztracený čas, vypité kafe. Silnou stránkou je celkový koncept řešení. Všechny úkoly, požadavky jsou v ADAPTY reportovatelné, plánovatelné, vyhodnotitelné.
Můžete pracovat s organizační strukturou a podívat se, kolik úkolů je na jednotlivých odděleních. Můžete sestavit časový plán realizace jednotlivých požadavků a jejich úkolů, které mají své řešitele. Můžete sestavit plán, kde budou dány časové kapacity jednotlivých řešitelů, priority. Jednotlivé úkoly a požadavky z porady jsou ihned k dispozici k dalšímu použití v řízení interních požadavků.
Adapty vám umožní rychlou orientaci
K dispozici máte přehledy:
Kartičkový přehled
Tabulkový přehled
Kanban pohled
Sumaci přes priority
Reporting
Nespornou výhodou je rychlé zjištění stavu věcí. Rychle naleznete „zaparkované“ požadavky, nesplněné úkoly. Jednoduše si připravíte data, která vám odhalí skutečný stav věcí. Pokud rádi plánujete a dosahujete svých cílů, je toto řešení ihned k použití.
Výkazy práce, evidence stavu i času
Jednotlivé úkoly umožnují vést výkaz práce, záznam času a to přes mobil nebo na PC. Někdy stačí pouze informace, že úkol byl splněn. Toto je záležitost konfigurace.
Na PC, na mobilu i tabletu
Aplikace je dostupná přes cloud, podporuje Android i iOS zařízení.
Tyto webové stránky používají soubory cookies, abychom vám mohli poskytnout co nejlepší uživatelský zážitek. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.
Nezbytně nutné soubory cookies
Nezbytně nutný soubor cookie by měl být vždy povolen, abychom mohli uložit vaše preference nastavení souborů cookie.
Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.
Analytické/statistické cookies
Tyto webové stránky používají službu Google Analytics ke shromažďování anonymních informací, jako je počet návštěvníků webu a nejoblíbenější stránky.
Povolení tohoto souboru cookie nám pomáhá zlepšovat naše webové stránky.
Povolte prosím nejprve nezbytně nutné soubory cookies, abychom mohli uložit vaše preference!
Marketingové cookies
Tyto webové stránky používají následující další soubory cookies:
Povolte prosím nejprve nezbytně nutné soubory cookies, abychom mohli uložit vaše preference!